Super Bowl 50! Grattis till Denver!

Hade tänkt mig sovmorgon imorse.. Glöm det tyckte pojkarna samt min ena syster. Pojkarna väckte mig tidigt men jag lyckades somna om, hann dock inte sova många minuter innan min syster ringde och väckte mig. Efter det kunde jag inte somna om igen så det var bara att gå upp. 
 
Mamman hade gjort våfflor till frukost och det fanns även över till mig! Efter frukosten så packade jag ihop mina saker eftersom vi skulle åka hemåt igen. Hann med att titta på tv också innan vi sedan några timmar senare åkte. Påvägen hem så fick vi se en underbart vacker solnedgång, försökte ta några fina bilder men det är svårt i en bil som kör över 100km/h. De blev inte alls lika vackra som solnedgången i verkligheten.
 
Väl hemma igen så hade pojkarnas skolor ringt och meddelat att alla skolor kommer att stänga imorgon pågrund utav snöstorms-varning. Så inga skolor imorgon, de är verkligen inte förberädda på snö här i USA. Pojkarna var väldigt glada dock att de slipper gå till skolan imorgon. Har vi otur är skolorna även stängda på tisdag och möjligtvis så kan vi få strömavbrott här hemma under morgondagen. 

Mamman bestämde sig för att under tiden vi andra tittade på Super Bowl 50 så åkte hon iväg och handlade lite saker som kan vara bra att ha hemma. Vi vet itne hur allvarlig snöstormen kommer att vara men det lär vi märka imorgon. Mamman är ledig imorgon som hon vanligtvis är på måndagar så hon gav mig morgonen ledig. Så nu håller jag tummarna för att pojkarna inte väcker mig imorgon bitti! 
 
Funderar på att sova, klockan är mycket och hade gärna gått och lagt mig förlänge sedan men jag ville göra familjen sällskap medan de tittade på Super Bowl! Så nu när det är över och jag strax skrivit klart mitt blogginlägg så ska jag ta och sova! 
 
Vi hörs snart igen!
God natt! :)
 
 

Kommentera här: